20 Mart 2014 Perşembe

Sagopa Kajmer - Kanvas

Sagopa Kajmer - Kanvas Şarkı Sözleri

Buruşmuş kağıtlar…al
Çatır çatır kağıt sesleri…
Esasında olmadan teferruat kabul edilmiyor,
Bu mevzuat uzun anlat anlat bitmiyor.
Berduşun halinden berduş anlıyor, ancak yalanı bilen yalana kanmıyor.
Yunus okun yayını geriyor!…
Ortam geriliyor, Hiphop Hardkor, Sago mentor.
cevap bulmak için önce soruyu sor, neden hayat zor?..
Tarihe karışmış ağzından ateş çıkan dinazor, yaa her şey eskiyor
Yıkılır tabular, toprağa bakar tabutlar.
Hayattayken prof jonglörün elinde labutlar.
Transparan soyutlara benim gibi somutlar.
Korgeneral hardkordan emr-i vaki komutlar.
oyuncu oynar oyunu perde açıktır.
Rapde başrol inceden kaçıktır.
Sago ana sahne 24 saat açıktır.
Ve benim anlattıklarım açık saçıktır.
Hafif derin karmaşıktır.
Kusura bakma benim işim senin bulduğun kusurda huzur bulma.
Dikkat et bende bulduğun kusurda kendin boğulma!…
Boğulup gitmek kolaydır kusur bulmalarda.
Kusursuzluk arayanlar başbaşa kusurlarıyla.
Hayatın girizgahı sıkıntıysa nihayeti sukun.
Bildiklerini unutturur, verdiklerini geri alır.
Uzun uzun mektuplar da bir çarpıda okunur.
Bir asırlık dostun olsa 1 dakikada unutturur.
Film sessizleşti bir anlık ölmelerle, sonra dizim başladı yeni bölümlerle.
Ben noktası bana kalmış cümlelerle…
Sesimi taşıyan çetin, manidar cümlelerin cümlesiyle..
Bir hale büründü hüüzün bu sesin hamlesiyle.
Sago kanguru, taşır rap çocuğunu kesesiyle.
Büyütür asi bebeleri bir babanın hevesiyle.
Turlarım kaderimi onun cilvesiyle.
Sadakatinden söz et, ıspatlarını göster yoksa sus!
Gelen benimle gelsin müzik bizi aldı gidiyoruz.
Benim müzikten başka hiçbir sığınağım da yok ki…
Ben sığınağımda dinlenirken bomba atan öyle çok ki
Yo, plastik mikrofonlar eridi gözümün önünde.
İki dudağımın arasından çıkan lirikal ateşle.
Hey aklını başından s..ktir etmiş fitneci!… 3 cümlem ağırdan 4. sü feci!(feci! feci! feci!)

Nakarat x2
Ne geçiyor aklından hele dile dök dilini bir yak! (yak! yak! yak!)
Fesat isen döktüğün seni yakar, yanmadan burdan kaç!…
Ben boş kanvasa boya sürdüm, bak elim rengarenk (rengarenk).
Ruhların resmini çizdim öylece seyrededur.

Hey 2014…. Naber bebek? Açık kıçını ört!
Ben Sago kaf Kef…
Ha ütü, ha altı. Benim yer altı. Buruşmuş kağıtlar, al!…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder