20 Mart 2014 Perşembe

Sagopa Kajmer - İçin (Ft. Illa Ills)

Sagopa Kajmer - İçin (Ft. Illa Ills) Şarkı Sözleri


Alfabeyi öğrendim, yazdıklarını bilmek için,
Konuşmayı öğrendim, derdimi anlatabilmek için,
Okumayı öğrendim, cahil kalmamak için,
Dinlemeyi öğrendim, susmayı becerebilmek için.

Aç kalmayı öğrendim, tokluğun değerini bilmek için,
Susmayı öğrendim, çok konuşup pişman olmamak için,
Sevgiyi öğrendim, nefrete yenilmemek için,
Dua etmeyi öğrendim, istediklerimi bulmak için.

Şükretmeyi öğrendim, nankör olmamak için,
Düşünmeyi öğrendim, düşüncesiz olmamak için,
"Evet" demeyi öğrendim, insanlara şans verebilmek için,
"Hayır" demeyi öğrendim, sonunda üzülmemek için.

"Olur" demeyi öğrendim, yapabileceklerini görmek için,
"Olmaz" demeyi öğrendim, yapamayacaklarını bildiğim için,
"Şimdi" demeyi öğrendim, şu anın kıymetini bildiğim için,
"Sonra" demeyi öğrendim, her şeyin zamanı var, bildiğim için.

Gülmeyi öğrendim, yaşama tutunabilmek için,
Sabretmeyi öğrendim, sonunda pişman olmamak için,
Fizik-kimya öğrendim, silahlarını bilmek için,
Coğrafya öğrendim, bombalanan yerleri bilmek için.

Felsefe öğrendim, kalp dünyalarını görmek için,
Tarih öğrendim, katilleri bilmek için,
Matematik öğrendim, ölenleri saymak için,
Edebiyat öğrendim, içimdekini açmak için.

Nakarat (x2)

Şu gördüğün her insan için bir rol var, bir rol var,
Ulaşmak istediğin hedef için, bir yol var, bil yol var,
Bitmeyecek sandığın şey için, bir son var, bir son var,
"Varamam oraya" dediğin yer için, bir yön var, bir yön var.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder