20 Mart 2014 Perşembe

Sagopa Kajmer - Aylak Bakkal

Yepyeni tertemiz, apartta hazır ve nazır benim tayfa.
İçim deniz dalga. Sago'yu yakala la!..
Laga luga yok aga.
Ne dalgalara dayandı bu kadırga.
Kaşınan o yaraları tırnakla.
Üzerine tuz basan bol olur kanayınca.
Deva bulunur arayınca. Reva bana rap.
Yunus balık, hip-hop kanca.
Hey! Bırak havlasın o köpekler anca.
Mamaları bende, dilleri çıkar acıkınca.
Çöplükleri yanar ben bombamı bı-bı-bı-bı-bırakınca.
Yorkshire terrier için Dogo Sago sakınca.
Ağırlığımı koyduğumda terazin kırılır. Toksinim ağzının suyuna yayılır.
Sago ok kurbağası, ona dokunanı yatırır.
Sözü sarı akrep olur iğneyi batırır.
Dirayet isteyen oyunda bol ahmak zekanın gerisinde voltalar atmakta ne iş?
Dilindeki tozu süpür. Evet hip-hop özgür. Ama fazla özgürlükten kalp ölür.

NAKARATx2
Aman ahmak yakıyor benim çakmak.
Cesediniz tüter sigaramdan çaylak.
Sago, sıcak ekmek üzerine bal-kaymak.
'Bla Bla”larını tartıda tartar bakkal aylak.

Kesik 'Wack MC” kellesi dolu topraklarım.
Sepetinden çıkmış kanını emmek ister kral kobralarım.

Örümcek ağı bağlamış taharetsiz boşlukların.
Maharetsiz elin tuttuğu kalem boş idür yazdıkların.
Kazara değme mikrofonuma çarpar akımı elektriğimin.
İçinden 100 taş 1 pirinç çıktı elekte elediğimin.
Çarşamba topuk ayakkabım ezer ensesini dilediğimin.
1 kuruş tecrübe 100 misli ucube var elinde s.ktiğimin.
Solunumu arızalı burun deliklerine mum diktiğimin.
Mumlar eridikçe damlar ağzına parafin.
Küçük hafızanda yok milimi bildiğimin.
Kafası kelle düzelmez elle s.ktiğimin.
Sözlerim silahım, tek tek koydum dikleme.
Kalkmaya çalışanı alıp oturttum mini tabureme.
Obur MC leri bokunda boğmak elzem.
Koyduğum lirikal malzeme tepeleme. Benim işim rapleme, hoş gelmişsin sahneme.
Uzuvlarını 4 ata bağladım, her bir at başka yere.
Kulak zarı infilakı beni sevmeyene her şarkı.
Ama kabul et Kajmer Sagopa rap inkılabı.
Laf takası, gaf gemisi gıyabı.
Eski çocuklar beğenmezlermiş Yunus'u. Sago'dan aldılar onlar rap kursunu.
Notunuzu kırdım lan, kestim size bursu.

NAKARATx4
Aman ahmak yakıyor benim çakmak.
Cesediniz tüter sigaramdan çaylak.
Sago, sıcak ekmek üzerine bal-kaymak.
'Bla Bla”larını tartıda tartar bakkal aylak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder