20 Mart 2014 Perşembe

Sagopa Kajmer - Baş

Sagopa Kajmer Baş Şarkı Sözleri

Kısa boyunla uzun duvarları aşarsın,
Aşmasına aşarsın da, kendini aşmış sanırsın,
Sonraki duvarı aşmak için, güç arasın,
Ararken duvardan düşüp, akılsız başını yarıp, yardım ararsın.

Başını başta sanırsın, bir başka başta yol ararsın,
O başta, başın döner, gözden yaş salarsın,
Başta başka gelir, başka başta güzergahın manzarası,
Ve sonra canını sıkarsın, baştan yanarsın.

Başlamakla başlar gidiş,geriye kalan her şey kalış,
Baştan kayıp, gemisini fırtınaya süren kaptan,
Baştan belli son, göze bakma anla kaştan,
Baş kopunca fayda gelmez geride kalanlarından.

En başından bil, hayvanlaşmış insan hiç utanmaz yaşından başından,
Baş ettin mi hiç, en baştan yaşama pes etmiş psikopatlan,
Başımın üstünde yeri olan insanlar, sıcak nisanlardanlar.

Başları topuklarımın altında olanlar var önemli noksanlardan,
Baş tacı Hip-Hop, adam Sago 90'lardan,
Yunus, baştan kokan balıklardan,
Baş kesen kılıcımı çıkardım Rap kınından.

Nakarat x2

2 geri 1 ileri, haller isaf,
1 deri 1 kemik, aşk mı mahv.
Sago kötü sınavlardan artık muaf,
Başı öne eğdin yine, ama yok af,
Benim rap'e benim notum Kef'ten Kaf,
Git bak Rap reyonuna, benden dolu raf
Üzerini çizdim attım yeni bir paraf,
Ben okunası kitap dolu eski sahaf.

İster herkesi hipnoz et, bağla,
Bana değemezsin 1 karış aklınla,
Sago ince nakıştan, Rap kaftanla,
7 tepe aşar yağız atlarla.

İster herkesi tarafına çek, kek,
İyi kalem tutan bilek, söz atan tüfek, ben...
Siz salyası yere akan köpekten farksızlarsınız,
Deştim göbekten! Yo!

Deş-dur, deş-deş-dur,
Deş-dur, deş-deş-dur. Destur!
Deş-dur, deş-deş-dur.
Deş-dur, deş-deş-dur. Destur!

Hey! Başını okşayan adam dikkat et de başını kırmasın,
Başa bela kurşun kalemimden, başına değen kurşun,
Lafla nüfuz eden ciddi şaka,
Baş koparan Rapin ele başı kementi salla

Salla başı,
Sago, diz kapaklarını titretip çatırdatan don kışı,
Megalodon dişi geçer bebe, teninden yaşar sarsılışı,
Uzaklardan duyulur, kemiklerinin kırılış haykırışı.

Nunchaku bass drum, dupçaği snare-hat,
Rap savunma sanatı, Sago sensesi sert velet.

Başını kaldır ve dikkatle ustanı seyret!
Sözlü dövüş bana salata, söğüş seni yerim lan aklet,
Çok net, naklet, anlasın ya kalben,
Ben bu şarkıda "Ali kıran baş kesen" şahsen.

Lafı da korum tam gediğinden,
Lafın hasını duymadan gebermeyecen bu faniden.

Nakarat x2

2 geri 1 ileri, haller isaf,
1 deri 1 kemik, aşk mı mahv.
Sago kötü sınavlardan artık muaf,
Başı öne eğdin yine, ama yok af,
Benim rap'e benim notum Kef'ten Kaf,
Git bak Rap reyonuna, benden dolu raf
Üzerini çizdim attım yeni bir paraf,
Ben okunası kitap dolu eski sahaf.

İster herkesi hipnoz et, bağla,
Bana değemezsin 1 karış aklınla,
Sago ince nakıştan, Rap kaftanla,
7 tepe aşar yağız atlarla.

İster herkesi tarafına çek, kek,
İyi kalem tutan bilek, söz atan tüfek, ben...
Siz salyası yere akan köpekten farksızlarsınız,
Deştim göbekten! Yo!

Deş-dur, deş-deş-dur,
Deş-dur, deş-deş-dur. Destur!
Deş-dur, deş-deş-dur.
Deş-dur, deş-deş-dur. Destur!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder