24 Ekim 2013 Perşembe

Sagopa Kajmer - Tamu Otobüsü

Laik sadıka ken veren Allah işini bilirdi ki aza ittifade meyen Adem fantazmını bulur ki solur kıçından tek tüfek saçmaz sıkınca boklu kıçına açılası delikten dökülecek lokmayı ...
salla kafayı be mürşid kara ainde salla kafayı deli gibi salla sözüm ona hak yolu can eyledi sıktı palavrayı intikad.
Bana zulmeyledi rap yetişti imdadıma dur dedi sana ve sen gibilere haş eyledi.
Hududunu ahududu bahçesi yaptım geçişte tatlı yedim kaçışta çite çarptım yapılır mı bu
Hint numarası 32 başlı kör dana nallara taktı başladı savaş, rasladı hasım buz gibi havaydı aylardan kasım.
Medeniyet silahımı alıp kafana çaktım laiklik kurşunumu götüne tıktım ki sıçamaya kalsın o kin dolu bokun karkelerin ruhuna saplandı okum, bokunla oyna lokum.
Dördü bitti biri kaldı geride geçirdim gözlerini mimledim körebe postuna fatiha bide zıpkın olaya sota istikbalim bala sıvandı ileriye rota sen ki.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder